What’s the most outrageous plan you can come up with?
An operation. You on top of the scheme. That selfish.
You are it.
You are to blame.
You will bring the world to an end.
As we know it.
Never again.
Fuck the raven!
I am that fucked up.
I say that with ease and chill from the region where I was born, long ago: El Salvador.
I was born in El Salvador.
That’s where my responsability comes from. That’s what I represent. As a family member. As dual relationship with two independent families. Two kinds. Your mom’s side. Your dad’s side. Consider this, for once, for crying out loud, you filthy piece of excrement. I say that without aggresiveness, which I threw into the basket of the personal discard venemous sin we use to carry. And we let go of it. Like a heavy load, lifted.
I started speaking English when I was introduced to the concept of multiple language learning. As fast as when they about to leave the glorious six years old. That’s where Vera and new punk generation, fucking white macho wankers!
That’s how hard a generation needs to pull of in the future that they had a darker plan in mind than ours, you gamborimbo mambo!
There’s my exclamation mark. You can always try to judge the rightiousness of my decision to pepper things up, in the mexican way we figured out that day that Mexican Soulman Golman and his 99 bandid@s band. MSG99BB.
Get your ticket for my next show in your city. I’ve come to occupy time and space as I said I would. I just show up to borough of your fucking stinking urban space that I love to come and trascend with you when we go up into the holy night. ALLS.
You can get ALLS pills.
Here
Tenía el mejor chiste y se me acabó el boli. Grabado antiguo. Mataba a los hijos el SIMS. Una psicópata en la tele. Quitaba la escalera. Y sino venía la sistenta social. Seguro que otros lo han hecho. Tú y José Bretón. Broncano le soltó esto, y todos nos quedamos frío.
Es la insolencia, señores.
Las señoras hace año que están con nosotros.
Y unos pinches extranjeros indocumentados todos, turistas de hecho, verdaderos vagabundos. Algunos de ellos… indios.
¿No digas que nunca le comiste un coñito a una amiga?
España tenía dos opciones.
a) Leer ese libro de una sola frase: el título.
¿No digas que nunca le comiste un coñito a una amiga?
b) Biografía orgullosa del macho ibérico.
Una tele me compra este formato. Ensañarme con España, VAESPAÑA.
Me presento a estas elecciones que yo les convoco aquí por mi santo, coño.
Milena, ¿qué opina?
Yo a las mujeres de buenas familias suelo tener la siguiente situación: o hago click y es precioso, o es la puta repulsión más mutua y asquerosa que puedes recibir de un ser cualquiera. Pero la chica guapa juega un juego en particular que debe aprender a sobrellevar antes de que considere que ser una fucking bitch es el camino. Y feministas, no me dejarán mentir, ni subestimar el valor de cada una de las mujeres muertas a manos de un cretino macho hijueputa que se cede a la violencia final: matar. ¿Qué le parece digno o lógico de esa posiblidad? Piénselo. Este es el sermón. Piense en el libro pasado… ¿lo leyó? El nuevo. No el testamento. El libro.
Yo estaba empastillada perdida. La época más espectacular de mi vida. No me acordaba de nada. Lo pasé muy bien en el hospital. Muy empastillada una semana. Volví a la realidad en la situación con la que mi familia se encontró con mi decenso de los infiernos.
Yo introduje a mis amigos.
Yo les di pie a esto. Conexión con Broncano. Vengo a promocionar mi libro. Para que lo leas, Broncano. Y lo lean todos los milenials del planeta. Mi salto es de audiencia en audiencia. Yo puedo modular la ficción que sucede sobre el espacio de mi dualidad multiversada. Yo fui poeta en los nueve años en los que recorrí la vida fuera del AVE. De New Barcino a NEWMAD.
Lo pillareis rápido. No tengo solución para Andalusia. No hay pedo. Esos güeyes saben. Ellos quisieron que así fuera. Me voy a enfocar en dos grandes de España. Quizás las más grandes de todas las nueve pulsiones de esta península. Yo solo entiendo de territorios, montañas, ríos, olas, playas, flora, fauna, ecosistemas hermanas, multiversos ejemplares, controversias nacionales, repugnacias de los nuestros y el infierno que es soportar a los gilipollas a los amas odiar.
España cambia de nombre. Fácil. Si quieren una respuesta fácil, tonta, barata y autosuficiente. Un nuevo sistema complejo que se rebaja a sí mismo haciéndose un sepukku. Porque de milagro leyeron a Mishima.
Durante los años que leí Mishima apunté cada uno de sus argumentos para ligarme a las chicas de verdad en ese momento de conexión con el climax de los chicos insolentes de la ciudad esta noche. Esto es vivir en los límites del tiempo expandiéndose hacia la plenitud de la noche en su devenir libre de las coincidencias de las ciudades con este renovado concepto de sociedad que nos permitimos presentar como sociedad de la postnacionalidad.
Lo hago ahora porque soy español. Y ya no aguanto. Quiero volver a no serlo. Todo ha empeorado desde entonces. Y ahora tengo que hacer algo. Y tiro porque me toca.
Ingenieros alemanes Müeller diseñan una pierna para correr carreras lo más rápido posible con mi pierna humana y mi pierna biónica. La chica con Broncano solo tiene una rodilla. Y con su pierna muñi puede hacerlo todo. Ha vida después de perder un pie y una pierna entera. Otra sirve. Puede que la segunda rodilla también le pete. Y podrá tener dos piernas biónicas. Como la mujer biónica. En los ochentas aprendimos de mujeres protagonistas en la ficción televisiva de los americanos. Nos comimos su piche fast food como si fuera droga buena y nos partió la madre la pinche coca. Cola. También.
México está jodido porqué…
Costa Rica no está jodido.
El Salvador está jodidísimo.
Nicaragua está jodida.
Panamá está bien. Costa Rica se respeta. Y se da a respetar. Con cierta petulancia. Aunque a veces cae bien. A veces.
Mentira, mae. Somos toda. Lo sabes. ¡Pura vida!
Yo voy a escribir un libro de 99 páginas y va valer 9 euros. Y lo puedes comprar aquí:
Soy más morado que feminista. Soy el mas feminista de los morados. Nosotros los ticos tenemos esta salida mayoritaria en el país. Es un poco ventajista, como todas las relaciones de la vida según futbol. Hablo La pierna de _________ Glisón dijo algo que Broncano, ni nadie, entendió. Pero Grisón sabía que tenía que ocurrir así. Él debía suscribir al público lo que le pasaba por la jupa.
Desiré se llamaba la chica que conectaba con Broncano a ese nivel. Un buen chico. Desiré Vila o Villa. Vila. No sabía si era con una o con dos. Jorge Ponce visita a Broncano. Entra en directo. NO es directo. Vero es seguido. O más o menos. Va con medio segundo de retardo. La niña es medio panetone y ahora le tirás una pelota y la coje. Es como si un día te hace un pasesito de baile.
Yo puedo ser el que rescata la ciudad. Modificándola. Fito sinvergüenza, le grita Jorge Ponce. Potencial, partido, intensidad, la resistencia. Los españoles marcaban este camino. O cualquier otro. Estos nueve en particular.
1. Podría presentar un camino propio que se marque como mi propia alternativa en las antípodas de toda la mierda que he visto que existe en este continente antiquísimo que sufre de tantísimas sensibilidades no asumidas como sus propias contradicciones particulares. Y por ende, no puede escapar de ellas. Ni yo. Ni nadie. Y esa es la canción. Y esta es mi versión. Esto es peor que el comisario Villarejo tenga algo en tu contra. Y te quiera boicotear el día que la hiciste hasta arriba de un salto demencial hasta la cima social de la pirámide social ordenada en orden ascendente hasta la pirámide del 99% antes de adentrarse al púltimo 1%. Pero de pronto, de la nada, de ser un muerto de hambre literalmente sin un peso en la bolsa del pantalón, ni saldo en la cuenta, o sí, pero negativo. Es un buen aprendizaje para nuestros niños de seis años. El avance negativo. Qué quiere decir. Ir en esta dirección chicos. Es contracultura. Acostúmbrese pronto. Este es el movimiento. Nosotros somos la masa. Esta es la noción de una nueva ciudad que se despierta con una canción que replica los trucos de ritmo y narrativa de commons people, y con una broma que pretende ser un meme, nos convertimos, en este instante, en un principio superior de nuestra voluntad colectiva por ser. Devenir. Ya. Ahorita. Del procomún 2019.
Bienvenido. Aquí estamos todos.
La sensación del pueblo andalúz de que ya llegó otra vez a la normalidad del nosotros. Ya sabíamos lo que había. Pero nos faltan unos tornillos para estar bien. Como todo el país.
A 15 year old girl hit on me and I couldn’t resist. Chief policeman said. Current American narratives in shows tell us about molestors who murder. The violent ones. Our mirror nightmare. The way we hate to see everything turn to chaos. As we live. But now, Donald… step up.
I think I’ve got Trumps foreing affair thing and public relations aspects and how to have a better undestanding of the potential of this one country that I have nothing to do with but to be a recepient of its general model of excellence in education system: the overseas schools. That’s how we see it in the New overseas multiversal school. NOMS.
Only 99 kids per year.
We educate the kids from this millenium.
- First grade: 2012 generation.
- Second grade: 2011 generation.
- Third grade: 2010 generation.
- Fourth grade: 2009 generation.
- Fifth grade: 2008 generation.
- Sixth grade: 2009 generation.
- Seven grade: 2008 generation.
- Eight grade: 2007 generation.
- Nine grade: 2006 generation.
- Ten GRAde: 2005 generation.
- Eleven GRADE: 2004 generation.
- Twelve Grade: 2003 generation.
- Thirteen grade: 2002 generation.
- Fourteen grade: 2001 generation.
- Fifteen grade: 2000 generation.
I take responsability for this side of the pyramyd. We go to live here. We inhabit the place. We decide to take a stand of a public global matter. A pretend people listen. And react with a feedback.
That’s there.
Here’s a story.
That too could be a button.
I could have the biggest growing community in new order.
New Order starts playing in the party.
Then The Cure.
Then The Strokes.
Then Ramones.
Then Smiths.
Then Joy Division.
Then Bowie.
Then The killers.
Then Felix da HouseCat.
Then Yuri.
Then Gloria Trevi.
Then José José.
Then Lola Beltrán.
Then Pedro Infante.
Then tacos.
That’s how mexican night turns out to be. The night of the insolent mexican in town. That shit. They move in gangs of nine. It’s mexicans out any given night in those nine capitals of the renewed urban world of readers.
Video people laughed. They too had a movie.
The audio weirdos laughed so faggotty nobody heard them.
The theather gang were out experimenting the edges of chaos and human kind bare skin and soul. We grow. Text and context during a scene so well explained to the actors, with characters and fake names, that they give live to. That’s what theather for 6 year olds is. In this one play we decided to run as a class project. We were all in on it. That was the basic concept as a group of cool dads. Really cool dads. The moms had their doubts.
I never doubted. I was too busy creating. And I had to find the person to put the money where I say it’s meant to mean something so intense diferent kinds of people are going to be willing to want it, some will be willing to make buy it right then and there. No limits to where your poetry goes in terms on how you sell the city. Your own classy shit about this place. This is what’s happening in this city. And this is how I can command it to shift into something else, and you know what, this city is capable of moving to new concept party that can just sent all of this other fuckers to fuck off.
That last parragraph is my text for the campaign material.
Smart shit for politics.
Smart shit for markets.
Smart shit for cocksuckers.
Smart shit for dicks.
Smart shit for cunts.
Smart shit for faggots.
Smart shit for people.
Smart shit for culture.
Smart shit for campaigns.
And that’s the end of a collection of books.
I think the nine level game will definetely takes us higher. At least at these nine levels.
What’s a green deep building?
A new way of life. An new way of thinking design. And society. And us in it, taking active place on the matter. As if we learned everything once again. Flush all culture. Now. We are empty. What Donald wants. The decay of culture and free minds. The priviledge mind of an unfinished formed boy. Spoiled motherfucking brats.
Why do we have to handdle their fast food life model?
Where would you have gone instead?
The fuck away from there. Come. I’ll take you around today so you buy your flat today.
One family. 14 diferent faces. Felines.
African cats. Panthera Leon. Un leon joven aprende entre hermanos en la manada. Las madres juntas. La familia. La alianza de las mujeres con el león que provee el rol de papá. Pinche huevón. Los búfalos plantan cara a los búfalos. Una lesión jodida puede tirar a una leona atrás. Los riesgos de la caza. Inevitable caza. Las leonas lo intentan con los búfalos. Con las jiráfas. Con quien se deje. Están al acecho para limentar a sus crías. Atacando a los gigantes.
Solo los leones son felinos de familia.
Gato herrumbroso. Solitary life of the smallest cat. Daring little one. Skillfull curiosity. How they jump. How they discover. Theis supersense capacity. Like catwoman. Six times more sensitive eyes. Winkers so that he can feel the air coming thorruh. Sounds. Smelling capacity. 3d map in this head. So that he can make his way out. Cat’s habilities to cope with all kinds of nature.
200X bigger. Tigre de vengala. Jaguar. Snow leopard. Ancient soul searching. Looking for a mate. Not finding her. Spray their romantic status. So a passing chic can sense it. A week to go through the snow leaopards territory. A female has been to the mark. He rubs if he likes what he smells. And this time, it might be last chance of this male in his quest. He request the female attendance with meaow into the mountain solitude.
Female cats is diferent. Leopard. Most elusive of African cats. Living in a trap. More environment that any other cats. At 10 years old one sister overlives the rest of the brothers and sisters. Protection and provision. A leopard mother must hunt alone. Cub stays alone. No vegetation to cover. Four metters to be succesful. Anything could give the game away. Un gallillo hijueputa. La mitad de los cachorros de leopardos no sobreviven el primer año. Un drama de las madres.
Long infancy. Time to learn for ourselves. Time to learn life by training with brothers. Play is the key. Brother relationships they learn together. Individual learning. Mother learning.
Puma. Hungry cat. Now searching for pinguins. Adaptabilidad para estar más esparcido en todo el continente: América.
Life is like that. Only you are the one starving.
A un pinguino te lo padreas. ¿Por qué madreas?¿Por qué madrear?
Si resolvemos esta pregunta en la casa, en la escuela, en el barrio, en el patio, en la calle, en la disco, en el curro,
Lince canadiense. El secreto de los linces. Lice americno.