Blow up

Carlo di Palma

michelangelo Antonioni.

Carlo Ponti.

Enter a car in Portal del angel amb gent amb la cara pintada. Surten de Frabra i Coats uns d’una fabrica. Pasa el tren. Edificio de Sarriá. Rolls en Correos. Arco. Callejón. Pordiosero. Un tipo acabado que tocó fondo. Así conocemos a nuestro protagonista, que empieza a correr por la calle. Dos monjas negras. Los pahaysos, no menos d e 20, me asaltan en mi rolls. Piden direro. Mi cámara descuidadamente en el asiento trasero. Les doy algo poruqe me sopra. La consucción de un convertible. Radio. Abdur 0340. Ordenes. Endendido. Se hará lo que usted diga.

Mi cámara en la guantera, con llave. Es un rolls. Seguro no pasa nada. mi estudio en la casa 39. Entro en Seltona. Subo la escalera de cualquier casa inglesa. Desnudos paricales de mujeres. Modelos. Pero una está en el sitio habitual. Cambiaré la puta voz. Preparate. Llevo preparada casi una hora. Who di you fuck yesterday. Old lovers meet again. Yet I am the so called fotographer. And the look is this. That’s good, that’s good. Hold that. The angles of that thing in half of the frame and you with those close you picked from an idea that poped into my mind to portray. And you fill that shoot with love. Sensuality infront of the action of taking those pictures. That’s moment a woman feels infront of the camara. Yes, that again. Give me the other cámara. The take of the photographer lover. You have to be there to get that close. And that sense of desire on the other end. At the end there’s just a camara in between. It’s fatigating. And the photographer has lived one of those moments of existance: the casual shoot. As we belong together in the form of my freedom on to the images. In movement. But photographically there. It’s Cortaza’s mind that is wonderful. And the acting. The angles. Antonioni. Las cinco rockeras en programas a sus 80’s. How will YOU get there?

Enter design of a colection. The rules of the photographer. Lights. No chewing, godamit. La pose es así. La exageración de los disfraces del shoot y el sentido estético del ridículo afectivo. Lo que un hombre hetero blanco europeo observa en la relación de poder de un fotografo y su musa. La onda está aquí ahora. Wake up. Venga. El momento justo. El man se pone serio con las modelos. Heavily produced. Close your eyes therapy. Here comes the insolent enfant terrible blanc. Close your eyes. The guy just cruises. London. Into a Menorca kitchen. Masia. Tierra piedra. Plantas en medio. El patio de Milagros. El reflejo en una doble puerta de vidrio. La dualidad del fotógrafo que the habla en las dimensiones de la profundidad que arquitectónicamente produce el vidrio entre espacios contiguos. Espacios, hermanas. Obvio, hermanos. Especial atención a las minorías.

Juego de la moneda. Destreza con los dedos. Camisa abotonada. Pies en el escritorio. Secretaria para mis shoots. La asistente de Santi. Las modelos de hoy. Perseguir el convertible. Tan cerca, tan lejos. El man se va. Y maneja como el culo. Super señorito psicópata blanco con el poder de decir que vive de la fotografia y todo lo ve en cámara lenta. Los terrenos baldios. Las nueva urbanizaciones. El capital constructor familiar. Estaciono el rolls royce convertible que compré en East London. Que me lo rayan.

Anticuario. Dos ángulos.La herbolisteria del rey. Artefactos de mercadillo. el mercadillo de Porto. Una calle de Escazú con árboles frontodos en el fondo. Un parque de Montjuic. Un tipo que fotografía con seny. Por ser un joven blanco moderno de los que producimos en nuestros coles a puños. Al menos 9 insolentes locales al día por barrio. Saco la Nikon. Fotografío pajaros de aquellas latitudes. Patos. Palomas más finas. Una pareja sube a la montaña. Vesida de oficinista. Ella con falta a la rodilla. Correr las escaleras de Parck Guell con todo. Llegar caminando a niveles superiores antes de la cima. Una rama me cubre para fotografiar sin venrguenza. La pareja está ahí. Me escondo del otro lado de la vaya. Y fotografio derecha izquierda, arriba abajo, Debajo de las baradas del club de Golf. Un árbol en medio del campo de futbol. Una portería gigante. Lo lindo que se siente meter un gol. Y saber que es un juego de equipo. Lo lindo que es meter el gol. Pregúntele a Piqué.

Plano de un green con árboles. Fences. Whar are those. Ahí yo fotografiando. Me persiguen. What are you doing. Who says I cant. This is a public place. Most girls would pay me to photograh them. It’s your lucky day baby. i’ll send you the fotographs. What’s the rush. You bit me bitch. Stay the fuck away from my camara. Don’t fuck with me, you understand. She leaves running up the field. She gets passed the bush aand. Back from Delicias into this weids architectural thing. An old priest. A funny old dude with the laughing eyes. Lighting a studio with a white statue and one of black sculpture probably overstating the beauty and power of female african affirmative action. I am so waiting for your drill.

Here’s why I own a convertible cadillac: to fit my art pieces and drive me through East London, Berlin east, Raval, Pompidou, CCCB and the new order from the ninth moutain of our surrounding landfields of capital vilas turned into the urban convergence of the renewed modern man (machofree; warranty) and woman and a third, a fourth, a fifth, a sixth, a seventh, an eight, a nine. Women Wo man. As if she parts from herself, to go elsewhere, onandintoyou. You’ve been blessed with the other. That’s love. Don’t focused on who’s delivering it. Just allow youself to imagine an alternative multiverse in which we could enjoy the sexual freedom any individual has: to fuck who I want and wants back. That thing that atracts us to people. Magically. Completelly.

It’s just we can’t be Principito no longer. We are beyond Matrix level and into becoming a superheroe ourselves from all the possible geek things you didn’t know existed till they were fed to you on the screen of a movie that will pop up every two seconds. 99 movies from a tropical view of the new tico commons aliance. The ultimate social club. Step up the game in a tico way, wey.

Luces del estudio en mi espalda. Hablar con una mujer que deambula. Un debate de silencios. Un vaiven de sedución de una modelo que tiene la expresión que permite ser dirigida. La mirada de Harvey dándole consejos útiles a sus «conquistas». La parte buena del man. Como cuando no estaba siendo un complejo huecodelculo. You are in space from an architects family house in Cadaques. Talking about a beautiful woman you love to another beautiful woman. And how love flows freely over the frairy. Even with beautiful girls you act blablablaby. Oth listen to this. Here’s my dj skills. No, don’t dance. Keep still. You can smoke it you know. Slowly, slowly. I’ll get to the bit. That’s it. Riding someone up. And delivere the whole existance of a higher state of laughter. I am bigger than Broncano.

A pacheco model is the dearest thing to photograph. Take the camara and split. Pero qué crees que nací ayer, pendeja. Echa pacá.

Why don’t you say what you want. The woman takes of her top. Get dressed. McGuffin. The film. Where to hide it. As if some microfilm. She’s on the spot of her beauty. She comes back and gives you a kiss. And go. But wait. What do I asee. She comes back for me. Kiss. Nude half. You bought a propelar. She’s stoned again. Laughing. And then she’s dressed up again. Speeding to leave. At least write me your name. And you wrote a name and a number. That life. Oh, life. Writing numbers to future lovers. Wine; day. Feathers in studio. Bare shooting. New shirts to dress up. Ocuppy Seltona. Nine days of shoot. Dark room. Red light. Stay the fuck away. Safeguard your camaras. Do the revelling. Amplifica. Un papel en el fondo. Centrado y lanzado con una luz que proyecta la imagen. Dos fotografías en cuadro. Cabeza en medio de las dos. Una imagen. La otra.

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